Yyy, w zasadzie tytuł wpisu mówi wszystko ;). 30kkm weszło bez mydła.
Póki co bez żadnych awarii i problemów. Jedynie napęd powoli woła o wymianę, jakiś gówniany, plastelinowy ten fabryczny. Najgorzej, że póki co ciężko o niefabryczny – zestawów kompletnych jeszcze nigdzie nie ma, a skompletowanie ręczne utrudnia brak tylnej zębatki. Chyba będę skazany na fabryczny 🙁
Polecam zębatki firmy Afam. Tu masz tylną:
https://allegro.pl/oferta/afam-zebatka-tyl-525-50-zebow-triumph-tiger-900-gt-rally-pro-15344585846
tu przednią: https://allegro.pl/oferta/afam-zebatka-przod-525-16-zebow-triumph-tiger-900-14011397909
a tu najlepszy łancuch; https://allegro.pl/oferta/lancuch-napedowy-moto-afam-a525xhr3-g-122l-13920211267
Te komponenty są nawet jakościowo lepsze od DID czy Sunstar. Poczytaj na zagraniczych forach.
Dzięki. Nie znam marki Afam, jestem wielkim fanem łańcuchów DID, które w CBF mi się świetnie spisywały. Ale może czas otworzyć się na „nowe”.
Łańcuchy Afam produkowane są w Japonii przez firmę EK chain. Zębatki są wytwarzane na miejscu w Belgii. Oba komponenty są świetnej jakości. montowane fabrycznie w niektórych modelach motocykli. Co do łańcuchów DID to obecnie nie jest z nimi aż tak kolorowo. Motocykliści skarżą się na wypadające oringi z łańcuchów DID-a montowanych fabrycznie przez Yamahę.