Opony w Tygrysku po 17kkm i ostatniej majowej wycieczce zaczęły lizać znaczniki głębokości bieżnika, więc zamówiłem nowy komplet. Niestety rozmiar opon w tym motocyklu jest na tyle nietypowy, że praktycznie wszystkie znane mi z 15 lat jazdy na CBF opony nie są dostępne. Muszę więc uczyć się na nowo i znaleźć coś przyzwoitego ;).
Ostatecznie zamówiłem komplet dualowych opon, dających opcję zjechania w szuter – Metzeller Tourance.

Nigdy na czymś takim nie jeździłem, więc jestem ciekaw, jak się to będzie spisywało.

2 komentarze

  1. Opony się zużyły, a w jakim stanie jest łańcuch i klocki hamulcowe?
    Fajnie by było jakbyś nagrał jakiś nowy film z Tigerem w roli głównej.
    Historia serwisowa Tigera jest nie uzupełniona 🙂

    Motorniczy
    1. Faktycznie, zapomniałem aktualizować sekcję serwisową. Już uzupełniona. Kolejny serwis mam za 10 dni.
      Na filmy jakoś czasu brak, choć nagrany materiał nawet jest. Może się wreszcie uda coś zmontować…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *