Opony w Tygrysku po 17kkm i ostatniej majowej wycieczce zaczęły lizać znaczniki głębokości bieżnika, więc zamówiłem nowy komplet. Niestety rozmiar opon w tym motocyklu jest na tyle nietypowy, że praktycznie wszystkie znane mi z 15 lat jazdy na CBF opony nie są dostępne. Muszę więc uczyć się na nowo i znaleźć coś przyzwoitego ;).
Ostatecznie zamówiłem komplet dualowych opon, dających opcję zjechania w szuter – Metzeller Tourance.
Nigdy na czymś takim nie jeździłem, więc jestem ciekaw, jak się to będzie spisywało.
Opony się zużyły, a w jakim stanie jest łańcuch i klocki hamulcowe?
Fajnie by było jakbyś nagrał jakiś nowy film z Tigerem w roli głównej.
Historia serwisowa Tigera jest nie uzupełniona 🙂
Faktycznie, zapomniałem aktualizować sekcję serwisową. Już uzupełniona. Kolejny serwis mam za 10 dni.
Na filmy jakoś czasu brak, choć nagrany materiał nawet jest. Może się wreszcie uda coś zmontować…