28 maja jako pierwsze przyszły do mnie paczką numeratory.
![](http://zbyhu.cba.pl/wp-content/uploads/2022/08/iz063.jpg)
Ponieważ na tabliczce znamionowej przed numerem ramy figuruje rosyjska litera „Б” oznaczająca rocznik motocykla, musiałem ją dorobić, przerabiając w numeratorze literę „B”.
![](http://zbyhu.cba.pl/wp-content/uploads/2022/08/iz064.jpg)
29 maja zabrałem się z kolei do pracy przy starej tabliczce. Rozwierciłem nity, zdemontowałem tabliczkę, wyczyściłem miejsce po niej papierem ściernym, po czym zamalowałem to podkładem i czarnym lakierem.
![](http://zbyhu.cba.pl/wp-content/uploads/2022/08/iz065.jpg)
![](http://zbyhu.cba.pl/wp-content/uploads/2022/08/iz066.jpg)
1 czerwca dotarły pozostałe kupione fanty.
![](http://zbyhu.cba.pl/wp-content/uploads/2022/08/iz067.jpg)
Nabiłem rocznik motocykla i numer ramy na tabliczkę, po czym przynitowałem ją na swoje miejsce.
![](http://zbyhu.cba.pl/wp-content/uploads/2022/08/iz068.jpg)
Wygląda paskudnie, zbyt nowocześnie, ale nic na to nie poradzę :).
![](http://zbyhu.cba.pl/wp-content/uploads/2022/08/iz069-1024x519.jpg)
2 czerwca motocykl śpiewająco przeszedł badanie techniczne. Diagnosta na tabliczkę nawet nie spojrzał ;).
Przy okazji dokształciłem się, gdzie są numery ramy w Iżu. Znajdują się nietypowo na tylnej części ramy, pod siedzeniem kierowcy. Pod kilkoma warstwami lakieru są prawie niewidoczne…