Triumph Tiger 900 GT – dane techniczne
Dane ogólne:
Ciężar bez płynów | 194 kg |
Ciężar w stanie gotowym do jazdy | 216 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 440 kg |
Prędkość maksymalna | 202 km/h |
Zużycie paliwa | 5,2l/100km |
Pojemność zbiornika paliwa | 20l (3,5l rezerwy) |
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h | 4,2 s |
Wymiary:
Długość | ? mm |
Rozstaw osi | 1556 mm |
Szerokość | 930 mm |
Wysokość siedzenia | 810-830 mm (regulowana) |
Prześwit | ? mm |
Podwozie:
Rama | z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy |
Zawieszenie koła przedniego | odwrócony widelec Marzocchi 45 mm z ręcznym ustawieniem tłumienia odbicia i ugięcia |
Skok zawieszenia przedniego | 180 mm |
Zawieszenie koła tylnego | pojedynczy amortyzator Marzocchi z ręczną regulacją napięcia wstępnego i tłumienia odbicia |
Skok zawieszenia tylnego | 170 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 65,4 stopnia |
Hamulec przedni | podwójny hamulec tarczowy, hydrauliczny, o średnicy tarczy 320 mm, zaciski Brembo stałe, radialne, czterotłoczkowe, z układem ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
Hamulec tylny | hydrauliczny, tarczowy, o średnicy 255 mm, zacisk pływający jednotłoczkowy, z układem ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
Ogumienie przednie | 100/90-19 |
Ogumienie tylne | 150/70R17 |
Ciśnienie w ogumieniu solo (w kg/cm2; przód/tył) | 2,5 / 2,9 |
Ciśnienie w ogumieniu z pasażerem (w kg/cm2; przód/tył) | 2,5 / 2,9 |
Silnik:
Liczba cylindrów | 3 |
Rodzaj | czterosuwowy, rzędowy |
Chłodzenie | cieczą |
Pojemność skokowa | 888 ccm |
Średnica cylindra | 78 mm |
Skok tłoka | 61,9 mm |
Stopień sprężania | 11,27 : 1 |
Moc maksymalna (przy 8750 obr/min) | 95KM |
Maksymalny moment obrotowy (przy 7250 obr/min) | 87Nm |
Smarowanie silnika | z mokrą miską olejową |
Liczba oktanowa paliwa | 91 |
Zasilanie | wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Pojemność miski olejowej | 3,65l |
Rozrząd | DOHC, 4 zawory na cylinder |
Akumulator | YTZ-14S 12V 11,2Ah |
Zapłon | elektroniczny CDI |
Układ napędowy:
Przeniesienie napędu z silnika na skrzynię biegów | przez koła zębate |
Sprzęgło | wielotarczowe, w kąpieli olejowej |
Skrzynia biegów | sześciostopniowa |
Przełożenie I biegu | 2,615 :1 |
Przełożenie II biegu | 1,857 : 1 |
Przełożenie III biegu | 1,500 : 1 |
Przełożenie IV biegu | 1,286 : 1 |
Przełożenie V biegu | 1,107 : 1 |
Przełożenie VI biegu | 0,967 : 1 |
Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na koło tylne | łańcuch typu o-ring |