Triumph Tiger 900 GT – dane techniczne

Dane ogólne:

Ciężar bez płynów194 kg
Ciężar w stanie gotowym do jazdy216 kg
Dopuszczalna masa całkowita440 kg
Prędkość maksymalna202 km/h
Zużycie paliwa5,2l/100km
Pojemność zbiornika paliwa20l (3,5l rezerwy)
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h4,2 s

Wymiary:

Długość? mm
Rozstaw osi1556 mm
Szerokość930 mm
Wysokość siedzenia810-830 mm (regulowana)
Prześwit? mm

Podwozie:

Ramaz rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy
Zawieszenie koła przedniegoodwrócony widelec Marzocchi 45 mm z ręcznym ustawieniem tłumienia odbicia i ugięcia
Skok zawieszenia przedniego180 mm
Zawieszenie koła tylnegopojedynczy amortyzator Marzocchi z ręczną regulacją napięcia wstępnego i tłumienia odbicia
Skok zawieszenia tylnego170 mm
Kąt pochylenia główki ramy65,4 stopnia
Hamulec przednipodwójny hamulec tarczowy, hydrauliczny, o średnicy tarczy 320 mm, zaciski Brembo stałe, radialne, czterotłoczkowe, z układem ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Hamulec tylnyhydrauliczny, tarczowy, o średnicy 255 mm, zacisk pływający jednotłoczkowy, z układem ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Ogumienie przednie100/90-19
Ogumienie tylne150/70R17
Ciśnienie w ogumieniu solo (w kg/cm2; przód/tył)2,5 / 2,9
Ciśnienie w ogumieniu z pasażerem (w kg/cm2; przód/tył)2,5 / 2,9

Silnik:

Liczba cylindrów3
Rodzajczterosuwowy, rzędowy
Chłodzeniecieczą
Pojemność skokowa888 ccm
Średnica cylindra78 mm
Skok tłoka61,9 mm
Stopień sprężania11,27 : 1
Moc maksymalna (przy 8750 obr/min)95KM
Maksymalny moment obrotowy (przy 7250 obr/min)87Nm
Smarowanie silnikaz mokrą miską olejową
Liczba oktanowa paliwa91
Zasilaniewielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Pojemność miski olejowej3,65l
RozrządDOHC, 4 zawory na cylinder
AkumulatorYTZ-14S 12V 11,2Ah
Zapłonelektroniczny CDI

Układ napędowy:

Przeniesienie napędu z silnika na skrzynię biegówprzez koła zębate
Sprzęgłowielotarczowe, w kąpieli olejowej
Skrzynia biegówsześciostopniowa
Przełożenie I biegu2,615 :1
Przełożenie II biegu1,857 : 1
Przełożenie III biegu1,500 : 1
Przełożenie IV biegu1,286 : 1
Przełożenie V biegu1,107 : 1
Przełożenie VI biegu0,967 : 1
Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na koło tylnełańcuch typu o-ring