WSK 175 M21W2 – dane techniczne
Dane ogólne:
| Ciężar własny | 112 kg |
| Dopuszczalne obciążenie użyteczne | 160 kg |
| Prędkość maksymalna | 105 km/h |
| Zużycie paliwa (przy prędkości 80 km/h) | 3,8 l/100km |
| Pojemność zbiornika paliwa | 13 l (3 l rezerwy) |
Wymiary:
| Długość | 2050 mm |
| Rozstaw osi | 1320 mm |
| Szerokość | 625 mm |
| Wysokość | 1000 mm |
Podwozie:
| Rama | pojedyncza, zamknięta, spawana z rur i profili tłoczonych |
| Zawieszenie koła przedniego | widelec teleskopowy ze sprężynami śrubowymi i tłumieniem olejowym |
| Skok zawieszenia przedniego | 150 mm |
| Zawieszenie koła tylnego | na wahaczu wleczonym z elementami resorującymi |
| hamulce szczękowe | – |
| Średnica bębnów | 135 mm |
| Koła | szprychowe z osiami przetykowymi |
| Obręcze (rozmiar) | 1,85 x 18” |
| Ogumienie | 3,00 x 18” |
| Ciśnienie w ogumieniu (przód/tył) | 1,3 / 1,9 kg/cm3 |
Silnik:
| Typ | W2B |
| Liczba cylindrów | 1 |
| Rodzaj | gaźnikowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym |
| Pojemność skokowa | 173,4 ccm |
| Średnica cylindra | 61 mm |
| Skok tłoka | 59,5 mm |
| Stopień sprężania | 9 |
| Moc maksymalna | 14 KM |
| Obroty mocy maksymalnej | 6000 obr/min |
| Smarowanie silnika | mieszankowe |
| Stosunek paliwa do oleju w mieszance | 1:30 |
| Liczba oktanowa paliwa | 94 |
| Gaźnik | GM26U3 |
| Średnica gardzieli | 26 mm |
| Średnica rozpylacza | 2,7 mm |
| Położenie normalne zapinki iglicy | 3 rowek od góry |
| Poziom paliwa w komorze pływakowej | 2 mm ponad osią komory pływakowej |
Układ zapłonowy:
| Rodzaj zapłonu | bateryjny |
| Optymalne wyprzedzenie zapłonu przed GPZ | 3,9 – 4,1 mm |
| Przerwa na przerywaczu przy maksymalnym rozwarciu styków | 0,2 – 0,3 mm |
| Zalecana świeca zapłonowa | M14 x 1,25 |
| Ciepłota świecy wg KLG | F100 |
| Prawidłowy odstęp elektrod świecy | 0,4 – 0,6 mm |
Układ napędowy:
| Przeniesienie napędu z wału silnika na kosz sprzęgła | łańcuch tulejowy pracujący w oleju 3/8” x 6 x 9,525 o 48 ogniwach |
| Przełożenie | 35 : 15 = 2,33 |
| Sprzęgło | mokre z wkładkami korkowymi 4-tarczowe |
| Skrzynia biegów | dwuwałkowa z kołami stale zazębionymi 4-biegowa |
| Przełożenie I biegu | 2,93 |
| Przełożenie II biegu | 1,79 |
| Przełożenie III biegu | 1,35 |
| Przełożenie IV biegu | 1,0 |
| Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na koło tylne | łańcuch rolkowy 1/2” x 7,75 średnica rolki 8,5 mm 120 ogniw |
| Przełożenie przekładni | 41 : 15 = 2,73 |
Instalacja elektryczna:
| Źródło energii elektrycznej | prądnica prądu przemiennego 32 – 06 |
| Wielkości znamionowe | 6 / 12V 50W |
| Akumulator | 6V 10Ah |
| Prostownik selenowy | SPSs-1B/1-25-3 |
| Średnica lampy przedniej | 135 mm |
| Żarówka światła głównego | 12V 35/35W |
| Żarówka światła pozycyjnego przedniego | 6V 2W |
| Żarówka oświetlająca szybkościomierz | 6V 2W |
| Lampa tylna | E94BII |
| Żarówka światła pozycyjnego tylnego | 6V 5W |
| Żarówka światła STOP | 6V 21W |
| Sygnał dźwiękowy | SES 6V mechaniczny |
| Automat światła STOP | w piaście tylnego koła |
Pojemność zbiorników oleju:
| Teleskopy przednie | 90 ccm (każdy) |
| Skrzynia biegów | 0,7 l |