WSK 175 M21W2 – dane techniczne
Dane ogólne:
Ciężar własny | 112 kg |
Dopuszczalne obciążenie użyteczne | 160 kg |
Prędkość maksymalna | 105 km/h |
Zużycie paliwa (przy prędkości 80 km/h) | 3,8 l/100km |
Pojemność zbiornika paliwa | 13 l (3 l rezerwy) |
Wymiary:
Długość | 2050 mm |
Rozstaw osi | 1320 mm |
Szerokość | 625 mm |
Wysokość | 1000 mm |
Podwozie:
Rama | pojedyncza, zamknięta, spawana z rur i profili tłoczonych |
Zawieszenie koła przedniego | widelec teleskopowy ze sprężynami śrubowymi i tłumieniem olejowym |
Skok zawieszenia przedniego | 150 mm |
Zawieszenie koła tylnego | na wahaczu wleczonym z elementami resorującymi |
hamulce szczękowe | – |
Średnica bębnów | 135 mm |
Koła | szprychowe z osiami przetykowymi |
Obręcze (rozmiar) | 1,85 x 18” |
Ogumienie | 3,00 x 18” |
Ciśnienie w ogumieniu (przód/tył) | 1,3 / 1,9 kg/cm3 |
Silnik:
Typ | W2B |
Liczba cylindrów | 1 |
Rodzaj | gaźnikowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym |
Pojemność skokowa | 173,4 ccm |
Średnica cylindra | 61 mm |
Skok tłoka | 59,5 mm |
Stopień sprężania | 9 |
Moc maksymalna | 14 KM |
Obroty mocy maksymalnej | 6000 obr/min |
Smarowanie silnika | mieszankowe |
Stosunek paliwa do oleju w mieszance | 1:30 |
Liczba oktanowa paliwa | 94 |
Gaźnik | GM26U3 |
Średnica gardzieli | 26 mm |
Średnica rozpylacza | 2,7 mm |
Położenie normalne zapinki iglicy | 3 rowek od góry |
Poziom paliwa w komorze pływakowej | 2 mm ponad osią komory pływakowej |
Układ zapłonowy:
Rodzaj zapłonu | bateryjny |
Optymalne wyprzedzenie zapłonu przed GPZ | 3,9 – 4,1 mm |
Przerwa na przerywaczu przy maksymalnym rozwarciu styków | 0,2 – 0,3 mm |
Zalecana świeca zapłonowa | M14 x 1,25 |
Ciepłota świecy wg KLG | F100 |
Prawidłowy odstęp elektrod świecy | 0,4 – 0,6 mm |
Układ napędowy:
Przeniesienie napędu z wału silnika na kosz sprzęgła | łańcuch tulejowy pracujący w oleju 3/8” x 6 x 9,525 o 48 ogniwach |
Przełożenie | 35 : 15 = 2,33 |
Sprzęgło | mokre z wkładkami korkowymi 4-tarczowe |
Skrzynia biegów | dwuwałkowa z kołami stale zazębionymi 4-biegowa |
Przełożenie I biegu | 2,93 |
Przełożenie II biegu | 1,79 |
Przełożenie III biegu | 1,35 |
Przełożenie IV biegu | 1,0 |
Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na koło tylne | łańcuch rolkowy 1/2” x 7,75 średnica rolki 8,5 mm 120 ogniw |
Przełożenie przekładni | 41 : 15 = 2,73 |
Instalacja elektryczna:
Źródło energii elektrycznej | prądnica prądu przemiennego 32 – 06 |
Wielkości znamionowe | 6 / 12V 50W |
Akumulator | 6V 10Ah |
Prostownik selenowy | SPSs-1B/1-25-3 |
Średnica lampy przedniej | 135 mm |
Żarówka światła głównego | 12V 35/35W |
Żarówka światła pozycyjnego przedniego | 6V 2W |
Żarówka oświetlająca szybkościomierz | 6V 2W |
Lampa tylna | E94BII |
Żarówka światła pozycyjnego tylnego | 6V 5W |
Żarówka światła STOP | 6V 21W |
Sygnał dźwiękowy | SES 6V mechaniczny |
Automat światła STOP | w piaście tylnego koła |
Pojemność zbiorników oleju:
Teleskopy przednie | 90 ccm (każdy) |
Skrzynia biegów | 0,7 l |