Suzuki GS500e – dane techniczne
Dane ogólne:
| Ciężar bez płynów | 169 kg |
| Ciężar w stanie gotowym do jazdy | 188 kg |
| Dopuszczalne obciążenie użyteczne | 384 kg |
| Prędkość maksymalna | 173 km/h |
| Zużycie paliwa | 4,8 l/100km |
| Pojemność zbiornika paliwa | 17l (3,5 l rezerwy) |
| Przyspieszenie od 0 do 100 km/h | 6,1 s |
Wymiary:
| Długość | 2100 mm |
| Rozstaw osi | 1410 mm |
| Szerokość | 755 mm |
| Wysokość siedzenia | 790 mm |
Podwozie:
| Rama | zamknięta, podwójna, stalowa |
| Zawieszenie koła przedniego | widelec teleskopowy 37 mm z tłumieniem olejowym |
| Skok zawieszenia przedniego | 120 mm |
| Zawieszenie koła tylnego | centralny element resorująco-tłumiący |
| Skok zawieszenia tylnego | 115 mm |
| Kąt pochylenia głowki ramy | 64,3 stopnie |
| Hamulec przedni | hydrauliczny, jednotarczowy, o średnicy tarczy 310 mm, dwutłoczkowy, pływający zacisk |
| Hamulec tylny | hydrauliczne, tarczowy, o średnicy 250 mm, zacisk stały, dwutłoczkowy |
| Ogumienie przednie | 110/70-17 54H |
| Ogumienie tylne | 130/70-17 62H |
| Ciśnienie w ogumieniu (w kg/cm2; przód/tył) | 2,2 / 2,5 |
Silnik:
| Liczba cylindrów | 2 |
| Rodzaj | czterosuwowy |
| Chłodzenie | powietrzne, w czasie jazdy |
| Pojemność skokowa | 487 ccm |
| Średnica cylindra | 74 mm |
| Skok tłoka | 56,6 mm |
| Stopień sprężania | 9,0 : 1 |
| Moc maksymalna (przy 9200 obr/min) | 46 KM |
| Maksymalny moment obrotowy (przy 7800 obr/min) | 39 Nm |
| Smarowanie silnika | z mokrą miską olejową |
| Liczba oktanowa paliwa | 95 |
| Zasilanie | dwa gaźniki Mikuni BST33 mm |
| Pojemność miski olejowej | 2,6 l |
| Rozrząd | DOHC, 2 zawory na cylinder |
| Alternator | 230W |
| Akumulator | 12V 11Ah |
| Zapłon | bezstykowy, tranzystorowy |
Układ napędowy:
| Przeniesienie napędu z silnika na skrzynię biegów | poprzez koła zębate, 2,71 |
| Sprzęgło | wielotarczowe, w kąpieli olejowej |
| Skrzynia biegów | sześciostopniowa |
| Przełożenie I biegu | 32,46 |
| Przełożenie II biegu | 1,77 |
| Przełożenie III biegu | 1,38 |
| Przełożenie IV biegu | 1,12 |
| Przełożenie V biegu | 0,96 |
| Przełożenie VI biegu | 0,85 |
| Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na koło tylne | łańcuch typu o-ring 520, 110 ogniw |