Honda CBF 1000 – dane techniczne
Dane ogólne:
Ciężar bez płynów | 228 kg |
Ciężar w stanie gotowym do jazdy | 250 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 445 kg |
Prędkość maksymalna | 228 km/h |
Zużycie paliwa | 5,5-7/100km |
Pojemność zbiornika paliwa | 19,3l |
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h | 3,4 s |
Wymiary:
Długość | 2156 mm |
Rozstaw osi | 1483 mm |
Szerokość | 782 mm |
Wysokość siedzenia | 780-810 mm (regulowana) |
Prześwit | 130 mm |
Podwozie:
Rama | Otwarta, grzbietowa, stalowa |
Zawieszenie koła przedniego | widelec teleskopowy 41 mm z tłumieniem olejowym |
Skok zawieszenia przedniego | 120 mm |
Zawieszenie koła tylnego | Amortyzator gazowy HMAS |
Skok zawieszenia tylnego | 130 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 64 stopnie |
Hamulec przedni | podwójny hamulec tarczowy, hydrauliczny, o średnicy tarczy 296 mm, trzytłoczkowy z systemem C-ABS, pływające zaciski |
Hamulec tylny | hydrauliczny, tarczowy, o średnicy 240 mm, trzytłoczkowy z systemem C-ABS, pływający zacisk |
Ogumienie przednie | 120/70-17 |
Ogumienie tylne | 160/60-17 |
Ciśnienie w ogumieniu solo (w kg/cm2; przód/tył) | 2,5 / 2,5 |
Ciśnienie w ogumieniu z pasażerem (w kg/cm2; przód/tył) | 2,5 / 2,9 |
Silnik:
Liczba cylindrów | 4 |
Rodzaj | czterosuwowy, rzędowy |
Chłodzenie | cieczą |
Pojemność skokowa | 998 ccm |
Średnica cylindra | 75 mm |
Skok tłoka | 76 mm |
Stopień sprężania | 11 : 1 |
Moc maksymalna (przy 8000 obr/min) | 98KM |
Maksymalny moment obrotowy (przy 6500 obr/min) | 97Nm |
Smarowanie silnika | z mokrą miską olejową |
Liczba oktanowa paliwa | 95 |
Zasilanie | wielopunktowy wtrysk paliwa PGM-FI |
Pojemność miski olejowej | 3,6l |
Rozrząd | DOHC, 4 zawory na cylinder, |
Akumulator | 12V 8,6Ah |
Zapłon | mikroprocesorowy |
Układ napędowy:
Przeniesienie napędu z silnika na skrzynię biegów | przez koła zębate |
Sprzęgło | wielotarczowe, w kąpieli olejowej |
Skrzynia biegów | sześciostopniowa |
Przełożenie I biegu | 2,714 |
Przełożenie II biegu | 1,941 |
Przełożenie III biegu | 1,578 |
Przełożenie IV biegu | 1,363 |
Przełożenie V biegu | 1,217 |
Przełożenie VI biegu | 1,115 |
Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na koło tylne | łańcuch typu o-ring |