Honda CB 750 SevenFifty – dane techniczne
Dane ogólne:
Ciężar bez płynów | 215 kg |
Ciężar w stanie gotowym do jazdy | 235 kg |
Dopuszczalne obciążenie użyteczne | 190 kg |
Prędkość maksymalna | 210 km/h |
Zużycie paliwa | 6 l/100km |
Pojemność zbiornika paliwa | 20l (3l rezerwy) |
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h | 4,3 s |
Wymiary:
Długość | 2220 mm |
Rozstaw osi | 1495 mm |
Szerokość | 795 mm |
Wysokość siedzenia | 790 mm |
Prześwit | 130 mm |
Podwozie:
Rama | Podwójna, kołyskowa, z rur stalowych |
Zawieszenie koła przedniego | widelec teleskopowy 41 mm z tłumieniem olejowym |
Skok zawieszenia przedniego | 130 mm |
Zawieszenie koła tylnego | dwa elementy resorująco-tłumiące |
Skok zawieszenia tylnego | 110 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 64 stopnie |
Hamulec przedni | podwójny hamulec tarczowy, hydrauliczny, o średnicy tarczy 296 mm, dwutłoczkowy, pływające zaciski |
Hamulec tylny | hydrauliczny, tarczowy, o średnicy 240 mm, zacisk stały, jednotłoczkowy |
Ogumienie przednie | 120/70-17 |
Ogumienie tylne | 150/70-17 |
Ciśnienie w ogumieniu solo (w kg/cm2; przód/tył) | 2,5 / 2,5 |
Ciśnienie w ogumieniu z pasażerem (w kg/cm2; przód/tył) | 2,5 / 2,9 |
Silnik:
Liczba cylindrów | 4 |
Rodzaj | czterosuwowy rzędowy |
Chłodzenie | powietrzne, w czasie jazdy; chłodnica oleju |
Pojemność skokowa | 747 ccm |
Średnica cylindra | 67 mm |
Skok tłoka | 53 mm |
Stopień sprężania | 9,3 : 1 |
Moc maksymalna (przy 8500 obr/min) | 73 KM |
Maksymalny moment obrotowy (przy 7500 obr/min) | 62 Nm |
Smarowanie silnika | z mokrą miską olejową |
Liczba oktanowa paliwa | 95 |
Zasilanie | cztery gaźniki Keihin 34 mm |
Pojemność miski olejowej | 3 l |
Rozrząd | DOHC, 4 zawory na cylinder, popychacze hydrauliczne |
Akumulator | 12V 14Ah |
Zapłon | bezstykowy, tranzystorowy |
Układ napędowy:
Przeniesienie napędu z silnika na skrzynię biegów | poprzez koła zębate |
Sprzęgło | wielotarczowe, w kąpieli olejowej |
Skrzynia biegów | pięciostopniowa |
Przełożenie I biegu | 3,000 |
Przełożenie II biegu | 2,056 |
Przełożenie III biegu | 1,545 |
Przełożenie IV biegu | 1,240 |
Przełożenie V biegu | 1,074 |
Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na koło tylne | łańcuch typu o-ring |