Menu:
Strona główna
Nowości
Motocykle
Wyjazdy
Warsztat
Galeria
Autor
|
Test długodystansowy
Test został przeprowadzony przez popularne niemieckie czasopismo motocyklowe - Motorrad. Cały artykuł można znależć w wydaniu pisma nr 18/2007.
Test długodystansowy |
Przebieg: | Czynność: |
11842 km | Wymiana tylnych klocków hamulcowych |
12574 km | Wymiana przednich klocków hamulcowych |
25602 km | Wymiana akumulatora |
26260 km | Wymiana owiewki, automatu świateł STOP oraz tylnej lampy |
29539 km | Wymiana zestawu napędowego |
31282 km | Wymiana tylnych klocków hamulcowych |
36533 km | Wymiana przednich klocków hamulcowych |
50000 km | Koniec testu, rozbiórka motocykla |
Wyniki testu |
Głowica | Jeden zawór wydechowy wykazał marginalną nieszczelność. Poza tym wszystkie zawory wykazały minimalne ślady opalenia, zaś gniazda zaworowe posiadały praktycznie nieistotne uszkodzenia. |
Cylindry i tłoki | Wszystkie cylindry wykazały delikatne zarysowania, które jednak nie mają wpływu na precyzję wymiarów.
Tłoki wykazują jednakowe ślady zużycia, które jednak mieszczą się w granicach fabrycznych tolerancji. |
Korbowody | Luzy osiowe mieszczą się w granicach tolerancji, tylko w niektórych miejscach widoczne są silniejsze otarcia. |
Układ przeniesienia napędu | Koła zębate skrzyni biegów są w bardzo dobrej kondycji. Niektóre mają śladowe oznaki zużycia na kłach. Nieznaczne ślady można dostrzec na koszu sprzęgłowym i na piaście sprzęgła. Metalowe tarcze sprzęgłowe są silnie przebarwione, ale sprzęgło jest w pełni funkcjonalne. |
Rama i podwozie | W miejscu mocowania tylnego zawieszenia znaleziono odpryski lakieru i trochę rdzy. Rama oraz inne przymocowane do niej elementy są w dobrej kondycji. |
|