.: Moje przygody z motocyklami :.

Honda CBF 1000A



Menu:

Strona główna
Nowości
Motocykle
Wyjazdy
Warsztat
Galeria
Autor

Test długodystansowy

Test został przeprowadzony przez popularne niemieckie czasopismo motocyklowe - Motorrad. Cały artykuł można znależć w wydaniu pisma nr 18/2007.


Test długodystansowy
Przebieg:Czynność:
11842 kmWymiana tylnych klocków hamulcowych
12574 kmWymiana przednich klocków hamulcowych
25602 kmWymiana akumulatora
26260 kmWymiana owiewki, automatu świateł STOP oraz tylnej lampy
29539 kmWymiana zestawu napędowego
31282 kmWymiana tylnych klocków hamulcowych
36533 kmWymiana przednich klocków hamulcowych
50000 kmKoniec testu, rozbiórka motocykla


Wyniki testu
GłowicaJeden zawór wydechowy wykazał marginalną nieszczelność. Poza tym wszystkie zawory wykazały minimalne ślady opalenia, zaś gniazda zaworowe posiadały praktycznie nieistotne uszkodzenia.
Cylindry i tłokiWszystkie cylindry wykazały delikatne zarysowania, które jednak nie mają wpływu na precyzję wymiarów.
Tłoki wykazują jednakowe ślady zużycia, które jednak mieszczą się w granicach fabrycznych tolerancji.
KorbowodyLuzy osiowe mieszczą się w granicach tolerancji, tylko w niektórych miejscach widoczne są silniejsze otarcia.
Układ przeniesienia napęduKoła zębate skrzyni biegów są w bardzo dobrej kondycji. Niektóre mają śladowe oznaki zużycia na kłach. Nieznaczne ślady można dostrzec na koszu sprzęgłowym i na piaście sprzęgła. Metalowe tarcze sprzęgłowe są silnie przebarwione, ale sprzęgło jest w pełni funkcjonalne.
Rama i podwozieW miejscu mocowania tylnego zawieszenia znaleziono odpryski lakieru i trochę rdzy. Rama oraz inne przymocowane do niej elementy są w dobrej kondycji.




Copyright (c) by zbyhu