Menu:
Strona główna
Nowości
Motocykle
Wyjazdy
Warsztat
Galeria
Autor
|
Yamaha TDM 850
Dane ogólne: |
Ciężar bez płynów | 202 kg |
Ciężar w stanie gotowym do jazdy | 232 kg |
Dopuszczalne obciążenie użyteczne | 205 kg |
Prędkość maksymalna | 202 km/h |
Zużycie paliwa | 5-7 l/100km |
Pojemność zbiornika paliwa | 20l (3l rezerwy) |
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h | 4 s |
Wymiary (w mm): |
Długość | 2165 |
Rozstaw osi | 1475 |
Szerokość | 780 |
Wysokość siedzenia | 795 |
Prześwit | 160 |
Podwozie: |
Rama | otwarta, boczna, spawana ze stalowych wytłoczek |
Zawieszenie koła przedniego | widelec teleskopowy 43 mm z tłumieniem olejowym |
Skok zawieszenia przedniego | 141 mm |
Zawieszenie koła tylnego | pojedynczy element resorująco-tłumiący |
Skok zawieszenia tylnego | 140 mm |
Kąt pochylenia głowki ramy | 25 stopni |
Hamulec przedni | podwójny hamulec tarczowy, hydrauliczny, o średnicy tarczy 298 mm, czterotłoczkowy, zaciski stałe |
Hamulec tylny | hydrauliczny, tarczowy, o średnicy 245 mm, zacisk stały, jednotłoczkowy |
Ogumienie przednie | 110/80-18 |
Ogumienie tylne | 150/70-17 |
Ciśnienie w ogumieniu solo (w kg/cm2; przód/tył) | 2,25 / 2,5 |
Ciśnienie w ogumieniu z pasażerem (w kg/cm2; przód/tył) | 2,25 / 2,75 |
Silnik: |
Liczba cylindrów | 2 |
Rodzaj | czterosuwowy |
Chłodzenie | cieczą |
Pojemność skokowa | 849 ccm |
Średnica cylindra | 89,5 mm |
Skok tłoka | 67,5 mm |
Stopień sprężania | 10,5 : 1 |
Moc maksymalna (przy 7500 obr/min) | 81 KM |
Maksymalny moment obrotowy (przy 6000 obr/min) | 78 Nm |
Smarowanie silnika | z suchą miską olejową |
Liczba oktanowa paliwa | 95 |
Zasilanie | dwa gaźniki Mikuni BDST 38 mm |
Pojemność miski olejowej | 4,2 l |
Rozrząd | DOHC, 5 zaworów na cylinder |
Akumulator | 12V 10Ah |
Zapłon | CDI |
Układ napędowy: |
Przeniesienie napędu z silnika na skrzynię biegów | poprzez koła zębate |
Sprzęgło | wielotarczowe, w kąpieli olejowej |
Skrzynia biegów | pięciostopniowa |
Przełożenie I biegu | 2,85 |
Przełożenie II biegu | 1,85 |
Przełożenie III biegu | 1,43 |
Przełożenie IV biegu | 1,17 |
Przełożenie V biegu | 1,04 |
Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na koło tylne | łańcuch typu o-ring |
|