.: Moje przygody z motocyklami :.

Model



Menu:

Strona główna
Nowości
Motocykle
Wyjazdy
Warsztat
Galeria
Autor

Yamaha TDM 850




Dane ogólne:
Ciężar bez płynów202 kg
Ciężar w stanie gotowym do jazdy232 kg
Dopuszczalne obciążenie użyteczne205 kg
Prędkość maksymalna202 km/h
Zużycie paliwa5-7 l/100km
Pojemność zbiornika paliwa 20l (3l rezerwy)
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h4 s

Wymiary (w mm):
Długość2165
Rozstaw osi1475
Szerokość780
Wysokość siedzenia795
Prześwit160

Podwozie:
Ramaotwarta, boczna, spawana ze stalowych wytłoczek
Zawieszenie koła przedniegowidelec teleskopowy 43 mm z tłumieniem olejowym
Skok zawieszenia przedniego 141 mm
Zawieszenie koła tylnegopojedynczy element resorująco-tłumiący
Skok zawieszenia tylnego140 mm
Kąt pochylenia głowki ramy25 stopni
Hamulec przednipodwójny hamulec tarczowy, hydrauliczny, o średnicy tarczy 298 mm, czterotłoczkowy, zaciski stałe
Hamulec tylnyhydrauliczny, tarczowy, o średnicy 245 mm, zacisk stały, jednotłoczkowy
Ogumienie przednie110/80-18
Ogumienie tylne150/70-17
Ciśnienie w ogumieniu solo (w kg/cm2; przód/tył)2,25 / 2,5
Ciśnienie w ogumieniu z pasażerem (w kg/cm2; przód/tył)2,25 / 2,75

Silnik:
Liczba cylindrów2
Rodzajczterosuwowy
Chłodzeniecieczą
Pojemność skokowa849 ccm
Średnica cylindra89,5 mm
Skok tłoka67,5 mm
Stopień sprężania10,5 : 1
Moc maksymalna (przy 7500 obr/min)81 KM
Maksymalny moment obrotowy (przy 6000 obr/min)78 Nm
Smarowanie silnikaz suchą miską olejową
Liczba oktanowa paliwa95
Zasilaniedwa gaźniki Mikuni BDST 38 mm
Pojemność miski olejowej4,2 l
RozrządDOHC, 5 zaworów na cylinder
Akumulator12V 10Ah
ZapłonCDI

Układ napędowy:
Przeniesienie napędu z silnika na skrzynię biegówpoprzez koła zębate
Sprzęgłowielotarczowe, w kąpieli olejowej
Skrzynia biegówpięciostopniowa
Przełożenie I biegu2,85
Przełożenie II biegu1,85
Przełożenie III biegu1,43
Przełożenie IV biegu1,17
Przełożenie V biegu1,04
Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na koło tylnełańcuch typu o-ring



Copyright (c) by zbyhu