.: Moje przygody z motocyklami :.

Model



Menu:

Strona główna
Nowości
Motocykle
Wyjazdy
Warsztat
Galeria
Autor

Suzuki GS500e




Dane ogólne:
Ciężar bez płynów169 kg
Ciężar w stanie gotowym do jazdy188 kg
Dopuszczalne obciążenie użyteczne 384 kg
Prędkość maksymalna173 km/h
Zużycie paliwa4,8 l/100km
Pojemność zbiornika paliwa 17l (3,5 l rezerwy)
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h6,1 s

Wymiary (w mm):
Długość2100
Rozstaw osi1410
Szerokość755
Wysokość siedzenia790

Podwozie:
Ramazamknięta, podwójna, stalowa
Zawieszenie koła przedniegowidelec teleskopowy 37 mm z tłumieniem olejowym
Skok zawieszenia przedniego 120 mm
Zawieszenie koła tylnegocentralny element resorująco-tłumiący
Skok zawieszenia tylnego115 mm
Kąt pochylenia głowki ramy64,3 stopnie
Hamulec przednihydrauliczny, jednotarczowy, o średnicy tarczy 310 mm, dwutłoczkowy, pływający zacisk
Hamulec tylnyhydrauliczne, tarczowy, o średnicy 250 mm, zacisk stały, dwutłoczkowy
Ogumienie przednie110/70-17 54H
Ogumienie tylne130/70-17 62H
Ciśnienie w ogumieniu (w kg/cm2; przód/tył)2,2 / 2,5

Silnik:
Liczba cylindrów2
Rodzajczterosuwowy
Chłodzeniepowietrzne, w czasie jazdy
Pojemność skokowa487 ccm
Średnica cylindra74 mm
Skok tłoka56,6 mm
Stopień sprężania9,0 : 1
Moc maksymalna (przy 9200 obr/min)46 KM
Maksymalny moment obrotowy (przy 7800 obr/min)39 Nm
Smarowanie silnikaz mokrą miską olejową
Liczba oktanowa paliwa95
Zasilaniedwa gaźniki Mikuni BST33 mm
Pojemność miski olejowej2,6 l
RozrządDOHC, 2 zawory na cylinder
Alternator230W
Akumulator12V 11Ah
Zapłonbezstykowy, tranzystorowy

Układ napędowy:
Przeniesienie napędu z silnika na skrzynię biegówpoprzez koła zębate, 2,71
Sprzęgłowielotarczowe, w kąpieli olejowej
Skrzynia biegówsześciostopniowa
Przełożenie I biegu32,46
Przełożenie II biegu1,77
Przełożenie III biegu1,38
Przełożenie IV biegu1,12
Przełożenie V biegu0,96
Przełożenie VI biegu0,85
Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na koło tylnełańcuch typu o-ring 520, 110 ogniw



Copyright (c) by zbyhu