Menu:
Strona główna
Nowości
Motocykle
Wyjazdy
Warsztat
Galeria
Autor
|
Suzuki GS500e
Dane ogólne: |
Ciężar bez płynów | 169 kg |
Ciężar w stanie gotowym do jazdy | 188 kg |
Dopuszczalne obciążenie użyteczne | 384 kg |
Prędkość maksymalna | 173 km/h |
Zużycie paliwa | 4,8 l/100km |
Pojemność zbiornika paliwa | 17l (3,5 l rezerwy) |
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h | 6,1 s |
Wymiary (w mm): |
Długość | 2100 |
Rozstaw osi | 1410 |
Szerokość | 755 |
Wysokość siedzenia | 790 |
Podwozie: |
Rama | zamknięta, podwójna, stalowa |
Zawieszenie koła przedniego | widelec teleskopowy 37 mm z tłumieniem olejowym |
Skok zawieszenia przedniego | 120 mm |
Zawieszenie koła tylnego | centralny element resorująco-tłumiący |
Skok zawieszenia tylnego | 115 mm |
Kąt pochylenia głowki ramy | 64,3 stopnie |
Hamulec przedni | hydrauliczny, jednotarczowy, o średnicy tarczy 310 mm, dwutłoczkowy, pływający zacisk |
Hamulec tylny | hydrauliczne, tarczowy, o średnicy 250 mm, zacisk stały, dwutłoczkowy |
Ogumienie przednie | 110/70-17 54H |
Ogumienie tylne | 130/70-17 62H |
Ciśnienie w ogumieniu (w kg/cm2; przód/tył) | 2,2 / 2,5 |
Silnik: |
Liczba cylindrów | 2 |
Rodzaj | czterosuwowy |
Chłodzenie | powietrzne, w czasie jazdy |
Pojemność skokowa | 487 ccm |
Średnica cylindra | 74 mm |
Skok tłoka | 56,6 mm |
Stopień sprężania | 9,0 : 1 |
Moc maksymalna (przy 9200 obr/min) | 46 KM |
Maksymalny moment obrotowy (przy 7800 obr/min) | 39 Nm |
Smarowanie silnika | z mokrą miską olejową |
Liczba oktanowa paliwa | 95 |
Zasilanie | dwa gaźniki Mikuni BST33 mm |
Pojemność miski olejowej | 2,6 l |
Rozrząd | DOHC, 2 zawory na cylinder |
Alternator | 230W |
Akumulator | 12V 11Ah |
Zapłon | bezstykowy, tranzystorowy |
Układ napędowy: |
Przeniesienie napędu z silnika na skrzynię biegów | poprzez koła zębate, 2,71 |
Sprzęgło | wielotarczowe, w kąpieli olejowej |
Skrzynia biegów | sześciostopniowa |
Przełożenie I biegu | 32,46 |
Przełożenie II biegu | 1,77 |
Przełożenie III biegu | 1,38 |
Przełożenie IV biegu | 1,12 |
Przełożenie V biegu | 0,96 |
Przełożenie VI biegu | 0,85 |
Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na koło tylne | łańcuch typu o-ring 520, 110 ogniw |
|