.: Moje przygody z motocyklami :.

Model



Menu:

Strona główna
Nowości
Motocykle
Wyjazdy
Warsztat
Galeria
Autor

Honda CBF1000A




Dane ogólne:
Ciężar bez płynów228 kg
Ciężar w stanie gotowym do jazdy250 kg
Dopuszczalna masa całkowita445 kg
Prędkość maksymalna228 km/h
Zużycie paliwa5,5-7 l/100km
Pojemność zbiornika paliwa 19,3l
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h3,4 s

Wymiary (w mm):
Długość2156
Rozstaw osi1483
Szerokość782
Wysokość siedzenia780-810 (regulowana)
Prześwit130

Podwozie:
RamaOtwarta, grzbietowa, stalowa
Zawieszenie koła przedniegowidelec teleskopowy 41 mm z tłumieniem olejowym
Skok zawieszenia przedniego 120 mm
Zawieszenie koła tylnegoAmortyzator gazowy HMAS
Skok zawieszenia tylnego130 mm
Kąt pochylenia głowki ramy64 stopnie
Hamulec przednipodwójny hamulec tarczowy, hydrauliczny, o średnicy tarczy 296 mm, trzytłoczkowy z systemem ABS
Hamulec tylnyhydrauliczny, tarczowy, o średnicy 240 mm, trzytłoczkowy z systemem ABS
Ogumienie przednie120/70-17
Ogumienie tylne160/60-17
Ciśnienie w ogumieniu solo (w kg/cm2; przód/tył)2,5 / 2,9
Ciśnienie w ogumieniu z pasażerem (w kg/cm2; przód/tył)2,5 / 2,9

Silnik:
Liczba cylindrów4
Rodzajczterosuwowy
Chłodzeniecieczą
Pojemność skokowa998 ccm
Średnica cylindra75 mm
Skok tłoka76 mm
Stopień sprężania11 : 1
Moc maksymalna (przy 8000 obr/min)98 KM
Maksymalny moment obrotowy (przy 6500 obr/min)97 Nm
Smarowanie silnikaz mokrą miską olejową
Liczba oktanowa paliwa95
Zasilaniewielopunktowy wtrysk paliwa PGM-FI
Pojemność miski olejowej3,6 l
RozrządDOHC, 4 zawory na cylinder
Akumulator12V 8,6Ah
Zapłonmikroprocesorowy

Układ napędowy:
Przeniesienie napędu z silnika na skrzynię biegówpoprzez koła zębate
Sprzęgłowielotarczowe, w kąpieli olejowej
Skrzynia biegówsześciostopniowa
Przełożenie I biegu2,714
Przełożenie II biegu1,941
Przełożenie III biegu1,578
Przełożenie IV biegu1,363
Przełożenie V biegu1,217
Przełożenie VI biegu1,115
Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na koło tylnełańcuch typu o-ring



Copyright (c) by zbyhu